Autopech en motorpech

Vijfenhalve maand zijn we in Nederland geweest. Hoewel Marrit daar anders over denkt, is wat mij betreft de winter niet het beste moment om in Nederland te zijn. Toch hebben we ervan genoten. We hebben flink kunnen werken. Het was fijn om familie en vrienden weer te zien. En we hebben kunnen schaatsen, sneeuwballen gooien… Lees verder Autopech en motorpech